Saturday 18 January 2014

Kerana Pengasih Wanita Melayu Kemaruk Dan Mabuk Cinta Dengan Lelaki Pakistan

           Ramai wanita melayu terutama golongan yang cerdik ataupun pelajar ipta dan ipts TERPEDAYA dengan lelaki pakistan. Lelaki pakistan dikatakan menggunakan ilmu guna-guna untuk melariskan perniagaan, ilmu pukau untuk mengaut keuntungan. Juga menggunakan ilmu pengasih untuk memperdaya wanita-wanita melayu. Lelaki pakistan dikatakan pandai menggunakan ILMU PENGASIH kepada wanita melayu. kerana kekuatan ilmu pengasih pakistan ramai wanita meminta dan merayu sendiri untuk dikahwini oleh lelaki pakistan. malah sanggup bertengkar dan menangis dihadapan keluarga untuk meminta persetujuan keluarga untuk berkahwin dengan lelaki pakistan. Teramat pelik Ramai yang Percaya serta merta dengan mudah tanpa usul periksa akibat KEMARUK cinta lelaki pakistan


         Ilmu pengasih pakistan terlalu kuat sehingga ada yang sanggup ada yang LARI MENINGGALKAN KELUARGA. malah ada juga wanita yang sudah berkahwin sanggup tinggalkan SUAMI DAN ANAK-ANAK akibat PANAHAN dan KEMARUK cinta lelaki pakistan. Tujuan pakistan menggunakan ilmu pengasih kepada wanita melayu adalah untuk mendapat kerakyatan kewarganegaraan malaysia.Lelaki pakistan juga dikatakan pandai melayani wanita. Sehingga menjadi Ketagih Cinta Dan Seks.



       Seperti filem hindustan lelaki pakistan banyak memperdayakan wanita dengan cerita-cerita sedih tentang keluarga mereka. tentang perniagaan mereka ditipu. dan bermacam-macam lagi. sebagai contoh 'mereka akan bercakap tentang kekayaan keluarga mereka yang telah bankrup akibat ditipu oleh saudara-saudara mereka dan bermacam-macam lagi.



        Dengan kata-kata ini mereka akan meminta bantuan wang daripada wanita untuk menjalankan perniagaan sendiri konon nya tidak mahu mengharapkan keluarga yang tinggal dipakistan. Cerita tentang keindahan kampung halaman mereka. Ramai wanita terpedaya dengan cerita-cerita indah begini.Terutama bagi wanita yang ingin memiliki PERNIAGAAN SENDIRI. dan mengharapkan lelaki pakistan tersebut akan MENGURUSKAN perniagaa mereka.

  

       Jadi awas kepada wanita-wanita terutama pelajar-pelajar ipta dan ipts jangan tertipu dengan kata-kata lelaki asing terutama dari pakistan. PERINGATAN bagi wanita melayu Jangan terlalu RAPAT dengan lelaki asing Terutama lelaki dari Pakistan kerana meraka pandai bermain kata disamping menggunakan ILMU PENGASIH yang untuk menjerat wanita melayu. ada juga yang BERLAGAK ALIM dan bercerita tentang AGAMA untuk memperdaya wanita. lelaki pakistan sanggup untuk membuat wanita melayu tinggalkan suami dan anak-anak. bagi yang bertunang akan putus tunang. bagi yang bercinta akan putuskan hubungan serta merta. 


    Pada permulaan lelaki pakistan akan menunjukkan sikap biasa sahaja dan sikap merendah diri. Sehingga wanita tersebut sendiri minta untuk dikahwini. mereka akan membelanjakan wang untuk tarik minat wanita. apabila sudah berkahwin mereka akan mengikis harta wanita tersebut sedikit demi sedikit sehingga habis dan akan meninggalkan wanita tersebut untuk mencari mangsa lain. lelaki pakistan juga dikatakan malas bekerja. AWAS sudah ramai TERPEDAYA.


    Banyak kes yang melibatkan lelaki pakistan dan wanita melayu. Tidak kurang juga dengan kes dera,pembunuhan dan culik. Terdapat juga kes rakaman aksi lucah yang melibatkan wanita melayu dan lelaki pakistan. lelaki pakistan juga dikatakan amat cemburu sehigga tidak akan bagi wanita mendekati lelaki. malah ada yang sanggup memisahkan dengan ahli keluarga.


Disimbah Asid di Pakistan
    Di pakistan sendiri ramai wanita disimbah cecair asid kerana cemburu denan alasan ingin menjaga kehormatan keluarga. malah ada wanita dibunuh kerana menari. pihak berkuasa pakistan sendiri tidak mampu melakukan apa-apa terhadap keganasan yang melibatkan wanita. 

TANDA terkena ILMU PENGASIH pakistan:- 

   Orang yang dari dulu kita tak berapa suka, tiba-tiba jadi suka sangat dan nak kahwin. malah Meminta-minta untuk Dikahwini.Sebelum tidur selalu terbayang dan mimpi indah tentang orang sama berhari-hari. Perkahwinan tiba-tiba dibatalkan kerana suka orang lain, tiba-tiba malas melayan suami/isteri. bagi yang sedang bercinta tiba-tiba menukar calon disaat-saat akhir. Menjadi angau dan sentiasa ingin mendampingi orang tersebut.


      Bukan semua tetapi Kebanyakan Lelaki Pakistan menggunakan ILMU Pengasih. Dan terlalu banyak Kes yang melibatkan lelaki Pakistan. Kita harus Berhati-hati dan jika boleh jangan PERCAYA dan cuba Jauhkan Diri terus dengan mereka. Bermacam-macam Teknik mereka akan lakukan untuk Menjerat Wanita Melayu. Semata-mata untuk memenuhi  Hasrat yang Tersembunyi.

9 comments:

  1. iya memang benar sepertinya lelaki pakistan memiliki cemburu yang besar

    ReplyDelete
  2. Teringat balik nostalgia hampir 8 tahun sya belajar dipakistan dulu,tntang isu perkahwinan rakyat kita dgn pakistan ni mmg hot dan wujud sejak dulu lagi,sya sempat berjumpa wanita kita yg kawin pakistan ni bkn dinegara kita je bahkan disana juga,rasanya dah boleh buat buku tapi sya tak pandailah nk mengarang,bab kawin ni kita kena ingat,ada 2 situasi dlm hal ini,1 situasi di sini dan 1 disana,bnyak kisah yg tak dpt nk sya utarakan disini,kpd mereka yg ingin bertanya atau berkongsi pengalaman dgn sya yg lemah dan daif ni boleh lah email ke uzairku@gmail.com,kpd warga pakistan yg berkahwin dgn warga malaysia, apa yg sya nk katakan disini ialah 'jo allah taala ne apa ko shahdi ata permaya he,isi se hefazat karo,khianat or zulum na karo,ye hamara watan he,hamara aurat he,naram wala he,kuch na kuch frek hote he.'

    ReplyDelete
    Replies
    1. As salam..jika tidak keberatan sila kongsi sedikit ustaz tentang 2 situasi yg ustaz sebutkn..dari sudut pengalaman mungkin ade kebaikan dan pengajaran untuk pembaca..mohon pencerahan dari ustaz..mohon pencerahan dari ustaz..

      Delete
    2. Uzair pls wassup sy 0195165466 tq

      Delete
    3. Uzair pls wassup sy 0195165466 tq

      Delete
    4. Sy pn prnh ada pengalaman ditipu, tapi bkn lelaki Pakistan. Sbnrnye, tak kiralah dr negara mana, laki ade yg baik ade yg jahat.so tak boleh la nak pukul rata.husband saya org Pakistan, tapi alhamdulillah baik orgnye. Rajin, bertanggungjwb, suka bantu buat kerja rumah, tak kedekut, beragama. Tapi sebelum buat decision utk kahwin dgn die, memang saya siasat n uji betul, sbb tak nak ditipu lg. Ni tips yg sy kongsikan (bkn utk Pakistan shj)
      1. Check fb/insta dll die. Tgk dlm friendlist die byk tak pompuan cun2 or seksi2. Cube menyamar jd org lain, letak gmbr pompuan yg cun2 n cube flirt dgn die (atau minta tlg kwn yg lawa2 cube test die), tgk die melayan tak.

      2. Tgk penampilan luar. Klu dh pakai subang, seluar jean londeh, rambut dye purple, better be safe than sorry. Baik toksahlah. Klu muslim, perhatikan die jaga solat tak. Try call masa subuh, dr suara die blh tau die solat subuh ke tak.

      3. Kenali family die n perkenalkn die pd family anda
      Kalau family die tggl jauh sekalipn, die akan perkenalkan jgk family die pd awk klu die serius.Die akan arrange online meeting sekurang2nya dgn mak ayah die. Bg die syarat, klu nk serius nk kahwin, biar mak ayah die dtg jmpe mak ayah kite. Die akan usahakan klu die serius. Mcm suami sy dulu gaji die kecik je, tp die kumpul duit gaji die smpai cukup utk bwk mak die jmpe parents sy.1 sen pn x mntk duit sy

      3. Tgk adakah die hormati anda sbg wanita
      Ade tak die ajak buat benda x senonoh, selalu mintak duit dr awk, mencarut or memukul awk, ajak awk tggl sekali sebelum kahwin (klu die muslim). Klu ade mane2 satu tu, mksdnye die bkn lelaki yg baik, cume nk gunekn awk utk seronok2 je. Better tinggalkan aje.

      4. Minta petunjuk dr Tuhan
      Kalau muslim, solat istikarah.tp ingt, petunjuk istikharah bkn dtg dr mimpi je, blh dtg dlm pelbagai cara. Mgkn Allah tunjukkan mcm mane diri die sbnr, mgkn jgk Allah permudahkn urusan n mcm2 lg la.

      Tips tambahan: andai kata anda dh bercenta separuh jalan dgn die, pstu baru dpt tau die bkn laki yg baik.tinggalkan aje die walau macam mane syg pn awk kt die.sy tau mmg sakit, tp biar sakit skrg, jgn sakit kemudian hari.jgn mengharapkan die akan berubah, sbb kebarangkalian tu sgt kecik.nnt awk plk yg merana

      Delete
    5. Trima kasih banyak akak ..org pakistan pun ada nak buat sy bini dia..dia cakap dh duk Malaysia 13 tahun..umur 30..bukak kedai runcit..nampak baik je..tak taw nak terima ke tak

      Delete
  3. Saya bercinta dengan lelaki pakistan dh masuk 6 tahun sudah.Awal perkenalan memang saya di janjikan dengan bahagia.Di janjikan tidak akan kecewa.Masuk tahun ke 4 dia mula berubah laku selepas..saya bertanya kan hala tuju hubungan ini.Marah.. tidak melayan sms..cemburu yang kuat dan suka menuduh saya macam macam. Tapi saya sgt sabar..


    Sampai skrg saya sgt sabar. Sya bantu perniagaan dia dan yang lain2.Tapi dia tak nampak juga pengorbanan saya. Sampai satu masa.. dia tunjuk mcm surat nikah dia pd saya. Hati saya hancur berkeping2.Tapi saya masih juga tidak dapat melupakan dia.

    Sekarang saya masih menyayangi dia dlm hati yang hancur dalam kepingan itu


    Saya berserah pd waktu saja utk menentukan segalanya. Kerana saya sudah pasrah. Saya minta minta maaf pada hati ini..kerana biarkan ia terluka dan saya berdoa agar saya tabah dengan pilihan hidup ini.

    ReplyDelete